top of page

GEO versus SEO
Hoewel zowel GEO (Generative Engine Optimization) als SEO (Search Engine Optimization) gericht zijn op zichtbaarheid en relevantie,...
Ann Van den Sande
2 minuten om te lezen
8 weergaven

LinkedIn content voor elke fase van de customer journey
Door de juiste content-formaten in te zetten tijdens de elke fase van de customer journey bereik en betrek je effectief je doelgroep.
Ann Van den Sande
3 minuten om te lezen
7 weergaven

Hoe implementeer je ESG in je marketingplan?
Duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen maken vandaag de dag integraal deel uit van een moderne marketingstrategie....
Ann Van den Sande
3 minuten om te lezen
15 weergaven

Artificial intelligence in marketing: een super krachtig, complex hulpmiddel.
Artificial intelligence (AI) transformeert de marketingwereld door je te helpen met data te analyseren, klanten te personaliseren en...
Ann Van den Sande
2 minuten om te lezen
16 weergaven

Hoe schrijf je een effectief marketingplan?
Het schrijven van een effectief marketingplan gaat niet om aannames, maar om duidelijke doelstellingen, strategie en uitvoering. Het is...
Ann Van den Sande
3 minuten om te lezen
7 weergaven
bottom of page